• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Jonte123

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
31 Maj 2020
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
5
Poäng
27
Du kan alltid köpa Paysafecard överföra via Skrill elr Neteller till din bank och på så vis delbetala räkningar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ankki55

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
2 Februari 2019
Meddelanden
362
Mottagna reaktioner
148
Poäng
327
Gör det någon större skillnad på uc-betyget om man har ett kreditkort med gräns på t.ex. 20% av inkomsten istället för på det "rekommenderade" 10% av årsinkomsten?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Hur var det nu med Betalo, funkade i början men nu har dom spärrat det åt er eller?
 

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Jag har kortet till mig, där jag har ”fickpengarna” varje månad och så har min dotter ett kort där hon har månadspengen. Men!..... alltså kortet verkar inte fungera överallt, så det är så himla pinsamt när man ska betala och det inte funkar.
Tror inte att det är kortet som inte funkar, utan att en del butiker inte tar kortet? Varför? Det är väl ett Mastercard?
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Jag har kortet till mig, där jag har ”fickpengarna” varje månad och så har min dotter ett kort där hon har månadspengen. Men!..... alltså kortet verkar inte fungera överallt, så det är så himla pinsamt när man ska betala och det inte funkar.
Tror inte att det är kortet som inte funkar, utan att en del butiker inte tar kortet? Varför? Det är väl ett Mastercard?
Ska fungera i alla butiker förutom tips o spel butiker då man inte kan betala för spel på detta kort ,,,mitt har aldrig krånglat
 
O

Okko

Gäst
Poäng: 0
Behöver man ha ett fysiskt PFC kort eller finns det en digital variant i appen som fungerar online eller med tex Apple Pay?
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Någon som vet när pfc släpper sin flexkredit ? Ligger i appen men står släpps snart,,,
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Spännande.
 

Nikke55

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
10 Februari 2020
Meddelanden
114
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Är det någon som provat köpt paysafe i butik och sedan delbetalat nyligen? Tänkte prova i EM och köpa på Willys men ville kolla här innan
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 320
Mottagna reaktioner
1 356
Poäng
997
Är det någon som provat köpt paysafe i butik och sedan delbetalat nyligen? Tänkte prova i EM och köpa på Willys men ville kolla här innan

Jag köpte nyligen ett par Paygoo hos Pressbyrån. Det var inga problem, mer än att gift-kortet har en avgift på 39 kr.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp